Wednesday, September 4, 2013

Τα οφέλη του pilates


Δύο φορές την εβδομάδα και σε 3 μήνες η αλλαγή είναι ολοφάνερη.

To pilates θεωρείται από πολλούς ως μια ήπια μορφή άσκησης η οποία απευθύνεται περισσότερο σε γυναίκες. Ωστόσο, η αντίληψη αυτή είναι λανθασμένη αφού το pilates αποτελεί μια ευχάριστη μέθοδο άσκησης για όλους, ιδιαίτερα ευεργετική για τα προβλήματα που απορρέουν από το σύγχρονο τρόπο ζωής:

    To pilates δίνει βάση στην ενδυνάμωση των σταθεροποιητών μυών που ευθύνονται για την προστασία της σπονδυλικής στήλης
    Παρέχει καλύτερο έλεγχο του σώματος σου αφού η κάθε άσκηση γίνεται αργά και συνειδητά
    Σε βοηθά να ρυθμίσεις την αναπνοή σου και μελλοντικά να αποδίδεις καλύτερα σε κάθε είδος προπόνησης (βάρη, αερόβια, yoga)
    Βοηθά στη σωστή και αβλαβή στήριξη του σώματος, καθιστά το σώμα πιο ευλύγιστο και αποφορτίζει τα άκρα με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι πιο ανάλαφρος και ξεκούραστος
    Ευθυγραμμίζει τη σπονδυλική σου στήλη, σμιλεύει την κοιλιά και τους γλουτούς και σου χαρίζει καλύτερη στάση σώματος
    Σε απαλλάσσει από τυχόν πόνους στη μέση και τα γόνατα και βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου σου

    Σου χαρίζει μια αίσθηση ευεξία και αναζωογόνησης και σε βοηθά να αποβάλεις το καθημερινό στρες.

No comments:

Post a Comment