Monday, February 16, 2015

2ο Σεμινάριο Ύπνωσης

Το Σεμινάριο πήγε τέλεια χάρη στα άτομα που παραβρέθηκαν, μπήκαν τα σποράκια τώρα θα δρέψουμε τους καρπούς, ήδη έλαβα πληροφορίες από άτομα ότι πραγματοποιηθηκαν κάποιες επιθυμίες,μπράβο στην Δήμητρα, σύντομα θα γίνει το επόμενο σεμινάριο.

Saturday, February 7, 2015

Μαθήματα Face Yoga κάθε Δευτέρα

Το μάθημα Face Yoga  είναι κάθε Δευτέρα απο 18:30 έως 19:00

Δηλώστε συμμετοχή στο 22410 41108/ 6986970327

Εάν δεν θέλετε πια να φαίνεται ο χρόνος στο πρόσωπό σας, λίγες απλές ασκήσεις μπορούν να δυναμώσουν τους μυς του προσώπου και να προλάβουν τη χαλάρωση του δέρματος. Μία θεραπεία κατά της γήρανσης και, μάλιστα, φυσική!

Πρόληψη της χαλάρωσης του σαγονιούΑφήστε το κεφάλι σας να γύρει προς τα πίσω καθώς εισπνέετε και φέρτε το πίσω στην όρθια θέση καθώς εκπνέετε.
Μετά από τρεις επαναλήψεις, αφήστε το κεφάλι σας να γύρει πίσω, προσπαθώντας ταυτόχρονα να φέρετε το κάτω χείλος πάνω από το άνω χείλος, και εκπνεύστε όσο το δυνατόν περισσότερο καθώς χαμηλώνετε το κεφάλι σας.
Πρόληψη της χαλάρωσης των βλεφάρωνΤοποθετήστε τον αντίχειρα στο φρύδι και τον δείκτη στο βλέφαρο και μεγαλώστε την απόσταση ανάμεσα στα δύο σας δάχτυλα, καθώς προσπαθείτε να κλείσετε τα μάτια σας.
Εκπνεύστε καθώς το κάνετε και μετά χαλαρώστε.
Χαλάρωση των ματιώνΤοποθετήστε τον αντίχειρα στο τόξο του φρυδιού και τραβήξτε το προς το μέτωπο καθώς προσπαθείτε να κλείσετε το μάτι σας.
Τοποθετείστε το άλλο χέρι πάνω στο άλλο μάτι για να κάνετε την άσκηση ξεχωριστά στο κάθε μάτι και μετά χαλαρώστε τα μάτια σας διαγράφοντας χωρίς πίεση μικρούς κύκλους στα βλέφαρα.
Για πιο σαρκώδες κάτω χείλοςΒάλτε τους δύο αντίχειρες μέσα στο στόμα, πάνω στο χείλος και προσπαθήστε να το πιέσετε προς τα έξω.
Βγάλτε τους αντίχειρες, τοποθετήστε τα δάχτυλα στο κάτω χείλος και φυσήξτε πάνω του με το πάνω χείλος σαν να παίζατε αυλό.
Στόχος: να δυναμώσετε τους μυς του χείλους και να το κάνετε πιο σφριγηλό.
Μείωση των ρυτίδων γύρω από τα μάτια (πόδι της χήνας)Τοποθετήστε τα χέρια ενωμένα σε θέση προσευχής στο κέντρο του μετώπου, κατεβάστε τα και ανοίξτε τα στο ύψος της μύτης ώστε κάθε χέρι να ακουμπήσει τους κροτάφους. 
Τοποθετήστε τα χέρια σας ίσια και τραβήξτε το «πόδι της χήνας» για να εξαφανιστεί.
Εισπνεύστε βαθιά και προσπαθήστε να κλείσετε τα βλέφαρά σας προτού χαλαρώστε το δέρμα.
Μετά χτυπήστε ελαφρά τους κροτάφους με τα ακροδάχτυλά σας για να χαλαρώσει ο ιστός. 


Indian Head Massage Seminar 2015 February







Friday, February 6, 2015

Σεμινάριο Ύπνωσης με την Δήμητρα Τυρέλλη στις 14 Φεβρουαρίου


Ο πραγματικός φόβος του ανθρώπου δεν είναι να ανακαλύψει τι δεν μπορεί να κάνει, αλλά μήπως και ανακαλύψει τι πραγματικά μπορεί να κάνει.



Δηλώστε συμμετοχή στο 6986 970 327


Η ύπνωση δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια βαθιά χαλάρωση σωματική και νοητική. 

Η ύπνωση παρόλο που εσφαλμένα έχει συσχετιστεί με το παράξενο και το μυστηριώδες, είναι μια απόλυτα φυσική κατάσταση για όλους τους ανθρώπους. Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι μπαίνουμε και βγαίνουμε από αυτή την κατάσταση, καθημερινά, πολλές φορές και χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Πριν αποκοιμηθούμε, όταν ονειρευόμαστε, το πρωί όταν βρισκόμαστε μεταξύ ύπνου και ξύπνιου, όταν μας απορροφούν διάφορες σκέψεις, όταν μας παρασύρει η δομή ενός βιβλίου και χανόμαστε στις σελίδες του, όταν χάνουμε την αίσθηση του χώρου και του χρόνου παρακολουθώντας μια ταινία κλπ.

Όταν το άτομο έρθει σε αυτή τη κατάσταση, παύει να κυριαρχεί ο κριτικός νους του και αναδύεται το υποσυνείδητό του. Έτσι εμφανίζεται οτιδήποτε είναι ριζωμένο μέσα του, αναγνωρίζεται και αντιμετωπίζεται με κατάλληλες υποβολές. Το άτομο μπορεί να υπνωτιστεί για να αντιμετωπίσει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα ή να του εμφανιστεί κάτι που λειτουργεί ασυνείδητα εις βάρος του. 
Πάντα εμφανίζεται οτιδήποτε έχει σχέση με το ‘Τώρα του’, είναι έτοιμος να το αναγνωρίσει και να το αντιμετωπίσει.

Sunday, February 1, 2015