Saturday, December 27, 2014

Μάθημα Yoga 30 Δεκεμβρίου στις 19:15

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά Θα γίνει ένα μάθημα την Τρίτη στις 30/12/2014 , το τελευταίο μάθημα του χρόνου. Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι.

Friday, December 12, 2014

Σου αποκαλύπτουμε τα μυστικά της απόλυτης χαλάρωσης…



Είναι γνωστό ότι το μασάζ επιδρά πολύ θετικά στην υγεία μας, προσφέροντας μας-όχι μόνο σωματική- αλλά και ψυχική χαλάρωση. Ωστόσο, μια περιοχή που συχνά αμελούμε κατά το μασάζ είναι η περιοχή της κεφαλής. Σε αυτήν την περιοχή (πρόσωπο-κεφάλι-λαιμός) συσσωρεύεται πολλή ένταση, εξαιτίας της συναισθηματικής φόρτισης και του σωματικού στρες. Σου αποκαλύπτουμε τα μυστικά ενός σύντομου μασάζ που χαλαρώνει και ηρεμεί ολόκληρο το σώμα, κουφίζοντας από τα σημάδια του στρες. Μπορείς να το απολαύσεις με το σύντροφό σου, χαρίζοντας ο ένας στον άλλο στιγμές χαλάρωσης κι ευεξίας.
Βάλε το σύντροφό σου να ξαπλώσει ανάσκελα σε μια μαλακή επιφάνεια (π.χ. καναπές-κρεβάτι) ακουμπώντας το κεφάλι του σε ένα μαξιλάρι μέτριου ύψους, ώστε η σπονδυλική του στήλη να βρίσκεται σε ευθεία. Εσύ κάθισε οκλαδόν, ακριβώς πάνω από το κεφάλι του. Έπειτα, τρίψε ελαφριά τα χέρια σου μεταξύ τους για να μην είναι κρύα και ξεκινάμε…

Φρύδια
Ακούμπησε τα χέρια σου απαλά γύρο από το κεφάλι του συντρόφου σου, με τους αντίχειρες ακριβώς πάνω από το κέντρο των φρυδιών. Γλίστρησε την άκρη του αντίχειρα, από το κέντρο προς την άκρη των φρυδιών. Ολοκλήρωσε την κίνηση πηγαίνοντας προοδευτικά προς τους κροτάφους.
Κρόταφοι
Οι κρόταφοι είναι μια ευαίσθητη περιοχή που ανταποκρίνεται εξαιρετικά στο μασάζ. Κάνε ελαφριές κυκλικές κινήσεις με τις άκρες των δακτύλων σου. Επανέλαβε για λίγη ώρα πλησιάζοντας προς τα μάτια.
Μάτια
Οι απαλές κινήσεις γύρω από τα μάτια με τις άκρες των δακτύλων από το εσωτερικό προς το εξωτερικό άκρο, αποβάλουν την καταπόνηση και το στρες. Πρόσεξε μόνο να μην πιέσεις δυνατά αυτή την ευαίσθητη περιοχή και μην τραβάς τη μαλακή επιδερμίδα πάνω από τα μάτια.
Μάγουλα
Οι άνθρωποι συχνά σφίγγουν τους μύες του προσώπου στην προσπάθειά τους να κρύψουν τα συναισθήματά τους. Αυτό δημιουργεί μεγάλη ένταση, ιδιαίτερα στις περιοχές γύρω από τα μάγουλα και το στόμα. Οι εφαρμοστές κινήσεις ζουλήγματος βοηθούν να απελευθερωθεί η ένταση, γι αυτό γλίστρησε τους αντίχειρες στις πλευρές της μύτης, κάτω από τα μήλα και μετά κάνε συρτή κίνηση προς τα πλάγια του κεφαλιού. Εναλλακτικά, μπορείς να πιέσεις τις άκρες των δακτύλων σου προς τα μάγουλα και να περιστρέψεις το κάθε μάγουλο χωριστά.
Σαγόνι
Τοποθέτησε τους δείκτες σου κάτω από το πιγούνι του συντρόφου σου και κάνε ζυμώσεις γύρω του χρησιμοποιώντας τους αντίχειρες. Μετακινώντας τα δάκτυλα και τους αντίχειρες, κάνε ζυμώσεις κατά μήκος ολόκληρης της γνάθου.
Αυτιά
Ο σύντροφός σου θα απολαύει ιδιαίτερα το μασάζ των αυτιών, μιας και δρα χαλαρωτικά σε ολόκληρο το σώμα. Δούλεψε συμμετρικά πάνω στα αυτιά, κάνοντας κυκλικές κινήσεις. Με τους μέσους, χάιδεψε απαλά τις πτυχές και τράβηξε απαλά τους λοβούς προς τα κάτω.
Λαιμός
Η βάση του λαιμού σφίγγεται από το στρες με αποτέλεσμα να μειώνεται η κυκλοφορία του αίματος προς τον εγκέφαλο και να προκαλούνται πονοκέφαλοι. Για να δουλέψεις τους σφιγμένους μύες του λαιμού, τοποθέτησε το ένα σου χέρι κάτω από τη βάση του. Ζούληξε απαλά τους μύες ενώ τραβάς το χέρι σου προς τα πάνω. Συνέχισε εναλλάσσοντας τα χέρια.
Τριχωτό της κεφαλής
Το μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής χαλαρώνει τη λεπτή επιφάνεια του μυ που καλύπτει το κρανίο. Κάνε κυκλικές κινήσεις πιέζοντας ελαφρά το κρανίο, σαν να λούζεις τα μαλλιά του. Ξεκίνα από τη βάση και προχώρα προς την κορυφή. Προσπάθησε να το συνδυάσεις με ελαφρύ μασάζ στους κροτάφους.

Saturday, December 6, 2014

ΥΠΝΩΣΗ Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Σεμινάριο το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου στο χώρο YogaClubRhodes με την Δήμητρα
Τηλ επικοινωνίας : 6940711623 ή 6986970327



ΥΠΝΩΣΗ - ΥΠΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Η ύπνωση δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια βαθιά χαλάρωση σωματική και νοητική.
Η ύπνωση παρόλο που εσφαλμένα έχει συσχετιστεί με το παράξενο και το μυστηριώδες, είναι μια απόλυτα φυσική κατάσταση για όλους τους ανθρώπους. Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι μπαίνουμε και βγαίνουμε από αυτή την κατάσταση, καθημερινά, πολλές φορές και χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Πριν αποκοιμηθούμε, όταν ονειρευόμαστε, το πρωί όταν βρισκόμαστε μεταξύ ύπνου και ξύπνιου, όταν μας απορροφούν διάφορες σκέψεις, όταν μας παρασύρει η δομή ενός βιβλίου και χανόμαστε στις σελίδες του, όταν χάνουμε την αίσθηση του χώρου και του χρόνου παρακολουθώντας μια ταινία κλπ.
Όταν το άτομο έρθει σε αυτή τη κατάσταση, παύει να κυριαρχεί ο κριτικός νους του και αναδύεται το υποσυνείδητό του. Έτσι εμφανίζεται οτιδήποτε είναι ριζωμένο μέσα του, αναγνωρίζεται και αντιμετωπίζεται με κατάλληλες υποβολές. Το άτομο μπορεί να υπνωτιστεί για να αντιμετωπίσει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα ή να του εμφανιστεί κάτι που λειτουργεί ασυνείδητα εις βάρος του.
Πάντα εμφανίζεται οτιδήποτε έχει σχέση με το ‘Τώρα του’, είναι έτοιμος να το αναγνωρίσει και να το αντιμετωπίσει.
Όταν η ύπνωση χρησιμοποιείται για κλινική αγωγή ασθενών, ονομάζεται «κλινική υπνοθεραπεία».
Η υπνοθεραπεία είναι μια ψυχοθεραπευτική τεχνική με την οποία ο θεραπευτής χρησιμοποιεί την ύπνωση για να βοηθήσει το άτομο να αυτοϋπνωτιστεί για να αλλάξει συναισθήματα, αντιλήψεις, σκέψεις και συμπεριφορά. Η ύπνωση δεν είναι μια μορφή ύπνου. Είναι μια νοητική κατάσταση στην οποία το άτομο είναι σε θέση να εφαρμόζει τις συστάσεις και παροτρύνσεις που του γίνονται καταστέλλοντας τις δυνάμεις της συνειδητής κριτικής.
Τα άτομα που κάνουν υπνοθεραπεία δεν χάνουν τον έλεγχο της συμπεριφοράς τους κατά την διάρκεια της ύπνωσης. Έχουν πλήρη επίγνωση της ταυτότητάς των και του χώρου που βρίσκονται και θυμούνται τα πάντα.