Tuesday, June 26, 2012

YogaClub.Rhodes: Κάνε συνήθεια να λες στους ανθρώπους γύρω σου ευχα...

YogaClub.Rhodes: Κάνε συνήθεια να λες στους ανθρώπους γύρω σου ευχα...: Κάνε συνήθεια να λες στους ανθρώπους γύρω σου ευχαριστώ. Να εκφράζεις την εκτίμηση σου ειλικρινά και χωρίς να περιμένεις τίποτα για αντάλλα...

Sunday, June 24, 2012

ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ


Συνέχεια …
Άλλος ένας μύθος είναι πως ένας δάσκαλος  θα αφυπνίσει την κουνταλίνι  στο μαθητή του. Η κουνταλίνι μπορεί να διεγερθεί άμεσα από ένα δάσκαλο αλλά ποιό το όφελος; Μόνο και μόνο για να ζήσει ο μαθητής μια εμπειρία που δεν μπορεί να διατηρήσει; Βαθμιαία διαδικασία της αφύπνισης της προσπάθειας του ασκούμενου, ενεργοποιεί την ενέργεια της κουνταλίνι με φυσιολογικό ρυθμό. Ορισμένοι νομίζουν πώς να βιώσεις μια εμπειρία κουνταλίνι σημαίνει πως βυθίζεσαι σε βαθιά έκσταση και πως βρίσκεσαι υπεράνω του κόσμου. Αντιθέτως, η ροή της ενέργειας κουνταλίνι  σε εντάσσει πληρέστερα στην πραγματικότητα και σου παρέχει την επίγνωση που χρειάζεσαι για να λειτουργήσεις πιο αποτελεσματικά σε ένα υψηλό επίπεδο συνειδητότητας.

Wednesday, June 20, 2012


ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ
Ο μύθος πως η κουνταλίνι είναι επικίνδυνη θα μπορούσε να αποδοθεί αποκλειστικά και μόνο σε μια ακραία παρερμηνεία και άσκηση της τεχνικής της. Γι αυτό και είναι σημαντική η άσκηση της όπως τη διδάσκει ένας δάσκαλος. Η κατάλληλη τεχνική και προετοιμασία αποτελούν τη μόνωση που απαιτείται για τη σωστή ροή της ενέργειας κουνταλίνι.
Συχνά οι συζητήσεις περί φόβου και κινδύνου μπορεί να αποτελούν το μεγαλύτερο κίνδυνο.
Στην πραγματικότητα υπάρχει το παγκόσμιο πνεύμα που συχνά αναφέρεται ως Θεός. Ο Θεός εκτυλίσσει τον εαυτό του/της. Αυτή η διαδικασία εκτύλιξης είναι γνωστή ως κουνταλίνι. Εκείνο που εκτυλίσσεται είστε εσείς, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.
Πρόκειται για μια φυσιολογική ικανότητα που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν. Εάν αρχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ενέργεια, που βρίσκεται ο κίνδυνος;

Συνεχίζεται …

Ανακούφιση αγχους


Οι άνθρωποι συχνά μιλούν για τη γιόγκα ως ένα χρήσιμο εργαλείο για τη μείωση του στρες, την αποκατάσταση τραυματισμών, και ότι ανοίγει  το δρόμο προς την αυτογνωσία.  Η γιόγκα μπορεί επίσης να βοηθήσει τους ανθρώπους να αντιμετωπίσουν το καθημερινό άγχος της κάθε ημέρας.
Μερικές ασκήσεις μπορεί να αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμες για τα άτομα που αντιμετωπίζουν κοινωνικό άγχος . Όλες οι ασκήσεις που γίνονται σε καθιστή θέση και συστρέφουμε  τον κορμό μας  είναι ένα  ισχυρό αγχολυτικό. 
Αυτές οι ασκήσεις μας διδάσκουν πως να χαλαρώνουμε όταν βρισκόμαστε σε δύσκολη θέση . Μόλις μια βαθιά συστροφή έχει επιτευχθεί εστιάστε στην αναπνοή σας

Monday, June 18, 2012

Ισορροπία συναισθημάτων



Όλοι έχουμε στιγμές ανασφάλειας-στιγμές που φοβόμαστε ότι κάτι θα πάει στραβά ή κάτι άσχημο  μπορεί να συμβεί. Κατά τη διάρκεια αυτών των στιγμών, εξέτασε τα  συναισθήματά σου, τα οποία μπορεί να σε οδηγήσουν σε μια αίσθηση παρηγοριάς και ανακούφισης.

Αλλά αυτό είναι πιο εύκολο στα λόγια παρά στην πράξη. Πώς μπορεί κανείς  να κινηθεί  ομαλά από το φόβο και το άγχος στην επίγνωση και την ελευθερία; Μια τεχνική δίνει προσοχή στις αισθήσεις και τα συναισθήματα που τις συνοδεύουν. Κάθε φορά που επικεντρώνεται κάποιος  στην αναπνοή του, κάθε φορά που χαλαρώνει  και ακούει τα συναισθήματά σου, ανοίγει τον εαυτό του στο παρόν.

Όταν απλώς είσαι μάρτυρας των συναισθημάτων σου, αντί να αντιδράς σε αυτά,  επιτρέπεις  στη ζωή σου,  να ξεδιπλωθεί και ανοίγεις  μια πόρτα σε μεγαλύτερη συμπόνια  και κατανόηση. Το πιο σημαντικό,  αναπτύσσεις μια ικανότητα να είσαι ελεύθερος  σε ένα συχνά ταραχώδη και δύσκολο κόσμο .