Friday, May 16, 2014

Όλοι οι λόγοι για να κάνετε μασάζ


Όλοι γνωρίζουμε πόσο χαλαρωτικό είναι ένα μασάζ, όμως ελάχιστοι εκτιμούν τις ευεργετικές ιδιότητες που έχει για την υγεία μας, μεταξύ άλλων και θεραπευτικές. Μια νέα μελέτη ωστόσο δείχνει ότι η συγκεκριμένη πρακτική προσφέρει ανακούφιση από τους μυϊκούς πόνους, ειδικά μετά την άσκηση. Ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και ενισχύει τη λειτουργία του εγκεφάλου. 

Ειδικότερα:
 Το μασάζ είναι αναλγητικό Σύμφωνα με έρευνα που εκπονήθηκε το 2011, άνθρωποι με οσφυαλγία, δηλαδή πόνο στη μέση, παρουσίασαν μεγάλη βελτίωση στην κατάστασή τους χάρη στο μασάζ και ήταν πιο λειτουργικοί συγκριτικά με εκείνους που δεν έκαναν καμία συνεδρία. «Τα οφέλη του είναι περίπου ίδια με εκείνα που προσφέρουν διάφορες αποτελεσματικές θεραπείες: φάρμακα, βελονισμός, γυμναστική και γιόγκα» δήλωσε ο Νταν Τσέρκιν, επικεφαλής της μελέτης. 

Μας βοηθά να κοιμόμαστε
 Όμως οι μαλάξεις έχουν εξίσου ευεργετική δράση και σε άλλες περιπτώσεις. Μελέτη που έγινε στο ερευνητικό κέντρο του Πανεπιστημίου του Μαϊάμι έδειξε ότι μας βοηθούν να κοιμόμαστε περισσότερο και καλύτερα (περνάμε πιο εύκολα στο στάδιο του βαθέος ύπνου). 


Προστατεύει από το κρυολόγημα
 Με 45'  μασάζ σημειώνονται αλλαγές στον αριθμό και τη δράση των ερυθρών αιμοσφαιρίων και των λεμφοκυττάρων που ενισχύουν το ανοσοποιητικό και το προστατεύουν από τις επιθέσεις παθογόνων μικροοργανισμών.

Μας κάνει πιο ενεργητικούς 
Με το μασάζ αυξάνεται η ροή του αίματος στον εγκέφαλο και κατ' επέκταση βελτιώνεται η λειτουργία του. Μάλιστα, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε πριν αρκετά χρόνια, ενήλικες που έκαναν μαλάξεις επί 15' ήταν σε θέση να λύσουν πιο γρήγορα μαθηματικές ασκήσεις από άλλους που απλώς χαλάρωναν το ίδιο διάστημα.

Μειώνει τα συμπτώματα της κατάθλιψης 
Τα επίπεδα της κορτιζόλης, της λεγόμενης ορμόνης του στρες, κατεβαίνουν έπειτα από ένα χαλαρωτικό μασάζ. Όμως αυτό από μόνο του δεν αρκεί για να περιοριστούν τα καταθλιπτικά συμπτώματα. Χάρη στη συγκεκριμένη πρακτική οι άνθρωποι αναπτύσσουν γενικά θετικά συναισθήματα.

Αποτρέπει τις εξάρσεις ημικρανίας
 Αυτό το μαγικό άγγιγμα που νιώθει κάποιος στο δέρμα του μπορεί τελικά να μειώσει τα επεισόδια πονοκεφάλου, όπως τουλάχιστον έδειξε μια έρευνα που έγινε το 2012 σε άτομα με ημικρανία. Μπορείτε να το δοκιμάσετε και μόνοι σας κάνοντας κυκλικές κινήσεις κατά μήκος του τριχωτού της κεφαλής. 

ΠΗΓΗ: elle.gr




Wednesday, May 14, 2014

τεχνική και τα οφέλη της Yoga Nidra



τεχνική και τα οφέλη της Yoga Nidra

By Bhavana Yoga Center on 29/01/2013in Articles
Η yoga nidra έχει δομηθεί από τον Swami Satyanada Saraswati και είναι μια συστηματική μέθοδος που επιφέρει χαλάρωση σε όλα τα επίπεδα.
Είναι μια τεχνική όπου μαθαίνουμε να χαλαρώνουμε συνειδητά και πρόκειται για μια κατάσταση δυναμικού ύπνου. Ο όρος yoga nidra αποτελείται από δύο λέξεις, τη yoga που σημαίνει ένωση- επίγνωση και τη λέξη nidra που σημαίνει ύπνος.
Ενώ το σώμα χαλαρώνει βαθιά, η επίγνωση παραμένει. Σε αυτήν την κατάσταση μεταξύ ύπνου και εγρήγορσης έχουμε την δυνατότητα να έρθουμε σε επαφή με την υποσυνείδητη και ασυνείδητη πλευρά του νου, επιτρέποντας σε αυτά τα περιεχόμενα να απελευθερωθούν ελεγχόμενα.
Μέσω της yoga nidra γίνεται διαχείριση της τριπλής έντασης, της έντασης που είναι συσσωρευμένη στο σώμα, το νου και τα συναισθήματα. Η σωματική ένταση αφορά στο σώμα και τις λειτουργίες του. Η συναισθηματική ένταση αφορά σε καταπιεσμένα συναισθήματα και στο άγχος που σχετίζεται με τη δυαδικότητα των πραγμάτων, όπως πχ αγάπη και μίσος. Η νοητική ένταση αφορά σε όλες αυτές τις καταγραφές που συσσωρεύονται στο νου καθημερινά. Αν δεν χρησιμοποιούμε τεχνικές για την απομάκρυνση αυτών των συνεχόμενων καταγραφών και του άγχους που σχετίζεται με αυτές, έρχονται συχνά στην επιφάνεια επηρεάζοντας τη συμπεριφορά, το νου και το σώμα.

Η yoga nidra είναι μια πολύτιμη τεχνική για όλους εμάς τους κατοίκους των πόλεων. Οι στιγμές που βιώνουμε την βαθιά χαλάρωση είναι στιγμές ανάτασης, αναζωογόνησης και ισορροπίας. Μισή ώρα yoga nidra αντιστοιχεί με ύπνο διάρκειας 3 ωρών. Είναι πολύ χρήσιμο να ασκούμαστε το απόγευμα μετά το πέρας των κύριων δραστηριοτήτων μας ώστε να αποβάλλουμε την κούραση που έχει προέλθει από αυτές. Είναι επίσης μια διαλογιστική τεχνική η οποία μας εισάγει στην εσωτερίκευση, στην αποδέσμευση του νου από τα αντικείμενα των αισθήσεων, το οποίο είναι το πρώτο βήμα στην άσκηση στον διαλογισμό.

Monday, May 12, 2014

Χώρος στην Ιαλυσό για μαθήματα ή σεμινάρια


Δεν έχετε χώρο αλλά θέλετε να προσφέρετε τις γνώσεις σας? 


Ο χώρος διατίθεται για μαθήματα ή σεμινάρια.

Για πληροφορίες καλέστε στο 22410 41108 ή στο 6986 970 327.


Πρωινό μάθημα γιόγκα στην Ιαλυσό


Θα δημιουργηθεί πρωινό μάθημα γιόγκα στην Ιαλυσό.

Όποιος ενδιαφέρεται να συμμετέχει παρακαλώ να δηλώσει συμμετοχή για να κανονισθεί η ώρα και η ημέρα.

Δήλωση συμμετοχής στα τηλ. 22410 41108  ή στο 6986 970 327

Monday, May 5, 2014

Μαθήματα Πιλάτες τρίτη και Πέμπτη 21:00

Αποκτήστε ένα δυνατό , αρμονικό και υγιή σώμα με το πιλάτες



Αποκτήστε ένα πιο δυνατό, αρμονικό και υγιείς κορμί, γεμάτο από θετική ενέργεια για εσάς και για αυτούς που αγαπάτε κάνοντας pilates! Στόχος του Pilates είναι να γνωρίσουμε το σώμα μας, να αναπτύξουμε φυσική και πνευματική ισορροπία, ώστε να κατανοούμε τα μηνύματα που μας δίνει.

Ο βασικός στόχος του Pilatesείναι να προσπαθήσει να δημιουργήσει παράλληλη και αλληλεξαρτούμενη  λειτουργία του μυαλού και του σώματος, έτσι ώστε χωρίς να χρειάζεται να το σκεφτεί ο νους, το σώμα να κινηθεί με  χάρη, και ισορροπία.

Το Pilates διακρίνεται από τις βασικές αρχές πάνω στις οποίες στηρίχθηκε ο θεμελιωτής του JPilates και το κάνουν να ξεχωρίζει από τα άλλα συστήματα εκγύμνασης οι οποίες είναι η αναπνοή, η εστίαση, η συγκέντρωση, ο έλεγχος, η ακρίβεια, η ελαστικότητα και η ροή ή η αποδοτικότητα της κίνησης.

Βασική αρχή του Pilates, είναι ο έλεγχος και η σταθερότητα του κέντρου του σώματος. Ο JPilates την ονόμασε "Power House" (Οίκο της Δύναμης), υποστήριξε πως αν δυναμώσουμε την πηγή δύναμής μας θα ξεκουράσουμε όλο το σώμα καθώς θα ενισχύσουμε και την άμυνά του, αφού η κίνηση θα γίνεται φυσικά, χωρίς σπατάλη ενέργειας, με σωστή και αβλαβή στήριξη.

Το Pilates επικεντρώνει την προσοχή στις εσωτερικές μυϊκές ομάδες προς τις εξωτερικές, έτσι τα αποτελέσματα διαρκούν για περισσότερο διάστημα. Κρατά το ανθρώπινο σώμα σε ισορροπία και βοηθά στην καλή στήριξη της σπονδυλικής στήλης. Ειδικότερα οι ασκήσεις Pilates διδάσκουν την επίγνωση της αναπνοής, ενισχύουν τον κορμό, ξεκινώντας από τους βαθύτερους κοιλιακούς μυς και ευθυγραμμίζουν τη σπονδυλική στήλη.

Συνήθως λέγεται ότι το Pilates είναι μόνο για γυναίκες αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια.Tο Pilates είναι και για άνδρες άλλωστε η μέθοδος αυτή απαιτεί έντονη σωματική προσπάθεια, όταν κάποιος είναι προχωρημένος. Εξάλλου, υπάρχουν ασκήσεις ειδικά για άνδρες, που απαιτούν μεγάλη μυϊκή δύναμη, ενώ το πρόγραμμα εστιάζεται ούτως ή άλλως στην κοιλιακή χώρα και το επάνω μέρος του σώματος.


Όπως είπε και ο εμπνευστής της μεθόδου, ο Pilateς, «σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπουν οι άλλοι και στα 30 έχεις καινούργιο σώμα». Η ενδυνάμωση και ο έλεγχος του σώματος ξεκινάει από τα πρώτα κιόλας μαθήματα. Όμως, στην αρχή οι εκπαιδευτές δεν επιμένουν στην ταχύτητα, όπως στο προχωρημένο επίπεδο, κι έτσι στις πρώτες συνεδρίες δεν θα ιδρώσετε. Ωστόσο, η ροή του μαθήματος είναι συγκεκριμένη και δεν μένει χρόνος για παύσεις. Θα προσέξετε ότι τα πόδια και τα χέρια σας δείχνουν πιο τονισμένα. Οι κοιλιακοί σας πιο επίπεδοι και γραμμωμένοι, και η πλάτη σας πιο δυνατή. Το πιο σημαντικό όμως είναι οι θετικές αλλαγές που θα παρατηρήσετε στον εαυτό σας.  Η διάθεσή σας θα είναι πιο θετική, θα προσβλέπετε στην άσκηση και ο ύπνος σας θα είναι πιο ξεκούραστος τα βράδια.

Πιλάτες κάθε Τρίτη και Πέμπτη 21:00 . Δοκιμάστε δεν θα χάσετε!!!!

Η γυμναστική Pilates, πήρε το όνομα της από τον Γερμανό Joseph Pilates.

Το τελευταίο διάστημα είναι σχεδόν αδύνατον να ανοίξετε ένα περιοδικό και να μην βρείτε μια αναφορά σε πρόγραμμα ασκήσεων με βάση το σύστημα Pilates.Στην δεκαετία του ΄70 κάναμε τζόγκινγκ ,στη δεκαετία του ΄80 κάναμε αεροβική με τη Τζένη Φόντα , στην δεκαετία του ΄90 ασχοληθήκαμε με τα βάρη, και τη νέα χιλιετία ανακαλύψαμε την εμπειρία νου –σώματος (  mind _body experience ).
O Joseph Pilates γεννήθηκε το 1880 στη Γερμανία. Κατά τη διάρκεια των παιδικών του χρόνων υπέφερε από ραχίτιδα και άσθμα. Τόσο οι μέθοδοι της Άπω Ανατολής, όπως η γιόγκα και το tai chi , όσο και η σύγχρονη γυμναστική, η ενόργανη γυμναστική και άλλα είδη αθλημάτων τον βοήθησαν να βελτιώσει τη γενική κατάσταση της υγείας του και να αναπτύξει βαθμιαία την ατομική του προπονητική μέθοδο. Σκοπός της αρχικής του σκέψης ήταν να επιτύχει  τον έλεγχο του πνεύματος του πάνω στο σώμα του και γι αυτό ονόμασε την τεχνική της κίνησης αυτής ως the art of contrology.
Όταν ξέσπασε ο πρώτος παγκόσμιος πόλεμος ο Jοseph pilates βρέθηκε στην Αγγλία ως αιχμάλωτος  πολέμου και σε λίγο καιρό άρχισε να προπονείται με τους συγκρατούμενους του. Κατά το τέλος του πολέμου ο Πιλάτες  εργαζόταν ως φυσιοθεραπευτής σε ένα νοσοκομείο και εκεί ανέπτυξε περισσότερο την κινητική του τεχνική. Οι γιατροί πολύ σύντομα διαπίστωσαν ότι η ανάρρωση των ασθενών τους επιτυγχάνονταν πολύ πιο γρήγορα από πριν . Τα ειδικά όργανα ( reformer), με τα οποία γίνεται σήμερα η εξάσκηση, είναι κατά κάποιον τρόπο η μετεξέλιξη των κρεβατιών νοσηλείας εκείνων των χρόνων .Ο εξοπλισμός αυτός αποτελούνταν από σχοινιά δεμένα στα κρεβάτια τους που πρόσφεραν μια ελαφρά αντίσταση ώστε να βοηθούν στην ενδυνάμωση και το τέντωμα των μυών. Ο Πιλατες πίστευε ότι η ανισορροπία στο σώμα και τα πρότυπα των συνηθισμένων κινήσεων προκαλούν τραυματισμούς. Το 1926 ο joseph pilates  εγκατέλειψε  την Ευρώπη μαζί με την σύζυγο του Κλάρα  και μετανάστευσε στης ηνωμένες πολιτείες όπου άνοιξαν το δικό τους pilates studio.
Μετά το θάνατο του πιλάτες οι οπαδοί της μεθόδου του τροποποίησαν τις αρχικές ασκήσεις και της έκαναν περισσότερο φιλικές για το χρήστη. Η μέθοδος pilates  εκτελείται με δύο τρόπους είτε με τη χρήση εξοπλισμού , είτε σαν μια ελεύθερη σωματική άσκηση που χρησιμοποιεί σωματική άσκηση


Saturday, May 3, 2014

Μάθημα Κουνταλίνι καινούργιο πρόγραμμα ασκήσεων




Μάθημα Κουνταλίνι καινούργιο πρόγραμμα ασκήσεων, κάθε Πέμπτη 
ειδικό για σπονδυλική στήλη και προβλήματα και ναμπί κρίγια δυνατό τσάκρα αφαλού που βοηθάει και στο να κάνουμε κοιλιά επίπεδη το τερπνό μετά του ωφελίμου.