Thursday, September 20, 2012

Γιόγκα - Στάση Γέφυρας

Στάση της Γέφυρας (Setu Bandhasana)

Ξαπλώστε ανάσκελα, λυγίστε τα γόνατα και πατήστε τα πέλματα στο άνοιγμα των ισχύων, κοντά στην λεκάνη. Ακουμπήστε τα χέρια δίπλα στο σώμα. Εισπνέοντας πιέστε με δύναμη στο πάτωμα και τα δύο πέλματα σηκώνοντας ψηλά την λεκάνη.

Φέρτε τώρα τα χέρια πίσω από την πλάτη και πλέξτε τα δάκτυλα μεταξύ τους. Προσπαθήστε να τα μακραίνετε προς τις φτέρνες για να ανοίγουν οι ώμοι και να αποτραβιούνται μακριά από τα αφτιά σας. Κρατώντας την λεκάνη ψηλά μεταφέρετε το βάρος του σώματος προς τους ώμους. Τα γόνατα με τα δάκτυλα των ποδιών είναι στην ίδια ευθεία και ο κόκκυγας μακραίνει προς τα γόνατα. Μένετε για πέντε με δέκα αναπνοές.
gefira
Κάθε στάση της γιόγκα αποτελεί και μια καινούργια πρόκληση. Τα οφέλη είναι μεγάλη τόσο σε ψυχολογικό όσο και σε σωματικό επίπεδο.

No comments:

Post a Comment