Monday, November 11, 2013

Κάνετε yoga, για να προετοιμασθείτε για τον τοκετό

Τμήμα Yoga για εγκύους κάθε Τετάρτη στις 17:00 - 18:30
 

Οι γυμναστές γιόγκα υποστηρίζουν ότι το καλύτερο με αυτό το είδος γυμναστικής είναι πως ενδυναμώνει τους μύες όλου του σώματος. Το ζήτημα είναι ότι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης θα χρειαστεί ενδυνάμωση του κάτω μέρους του σώματος, ώστε να αντέξετε το έξτρα βάρος, αλλά και στο άνω μέρος, ώστε να μην σας ταλαιπωρήσει η αύξηση του βάρους στο στήθος σας.

 Οι περισσότερες εγκυμονούσες παραπονούνται για πόνους στην πλάτη. Κάνοντας γιόγκα, πριν συλλάβετε, ενδυναμώνετε τους μύες της πλάτης και της μέσης, ενώ ακόμα και όταν είστε έγκυος υπάρχουν ασκήσεις γιόγκα, που κάνουν τον συγκεκριμένο πόνο υποφερτό και σιγά σιγά τον μειώνουν.
 Οι ασκήσεις αναπνοής είναι ευεργετικές, ώστε να ηρεμήσετε, αλλά και να διοχετεύσετε περισσότερο οξυγόνο στον οργανισμό σας. Το να αναπνέετε σωστά θα σας βοηθήσει πολύ στον τοκετό .

 Όσο αλλάζει το σώμα σας και αυξάνεται το βάρος σας, μπορεί να αισθάνεστε κάπως αβολα με το καινούργιο σώμα αλλά με τις  συγκεκριμένες ασκήσεις της γιόγκα βρίσκετε και πάλι την ισορροπία σας, ενώ ενδυναμώνετε μύες για να στηρίξετε την κοιλιά μαζί με το μωρό σας.

  Έχετε ακούσει τη συμβουλή «κοιμηθείτε, όταν κοιμάται το μωρό». Κάτι τέτοιο για πολλές μητέρες είναι αδύνατο. Στη yoga, όμως, μαθαίνει κάποιος να ηρεμεί όταν θέλει και να προετοιμάζει τον εαυτό του για ύπνο, μέσα σε ελάχιστα λεπτά.
 Παντα να θυμάστε, όμως, ότι, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, για οποιαδήποτε άσκηση θα πρέπει πρώτα να συμβουλευθείτε τον γυναικολόγο σας.


No comments:

Post a Comment