Saturday, November 16, 2013

Πώς θεραπεύει η Γιόγκα την ασθένεια




Είναι πια  κοινή γνώση ότι η γιόγκα κάνει καλό σε όλους.  Επί του παρόντος η γιόγκα χρησιμοποιείται ως  συμπληρωματική θεραπεία για τον καρκίνο, στειρότητα, πνευμονοπάθεια, σκλήρυνση κατά πλάκας, νόσος του Πάρκινσον, αϋπνία, υψηλή πίεση του αίματος, και τον κοινό πόνο. Ωστόσο, υπάρχει πολύ μικρή συνειδητοποίηση και κατανόηση για το πώς ακριβώς η γιόγκα θεραπεύει, ακόμα και στην γιόγκα και στις ιατρικές κοινότητες. Το κλειδί είναι να κατανοήσουμε τις σχέσεις μεταξύ στρες, τη γιόγκα και την ασθένεια. Η ιατρική έρευνα εκτιμά ότι το 90 τοις εκατό των ασθενειών είναι το άγχος. Μερικές από τις πολλές ασθένειες και τις προϋποθέσεις που έχουν συνδεθεί με μια υπερβολικά ενεργό αντίδραση στο στρες περιλαμβάνουν: καρδιαγγειακές παθήσεις, κατάθλιψη, άγχος, ψυχαναγκαστική-καταναγκαστική διαταραχή, ορισμένοι τύποι σακχαρώδη διαβήτη, κάποια αυτοάνοσα νοσήματα, κολίτιδα, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, αναπαραγωγικά προβλήματα, και η καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος.
Αυτό που αισθανόμαστε, ως  άγχος, είναι το προϊόν του συμπαθητικού νευρικού συστήματος ή την "μάχη ΄΄ απάντηση: μια σχεδόν στιγμιαία αύξηση του καρδιακού ρυθμού, καρδιακή παροχή, η αρτηριακή πίεση, εφίδρωση, ρηχή αναπνοή, και του μεταβολισμού, σε συνδυασμό με ένα τέντωμα των μυων. Εσωτερικά, η "μάχη ή πτήση" απάντηση κλείνει την πέψη και την αποβολή και μειώνει τη ροή του αίματος προς τα εσωτερικά όργανα. Βραχυπρόθεσμα, αυτή η αντίδραση στρες είναι ένα καλό πράγμα.. Αλλά μακροπρόθεσμα, η συνεχής έκθεση σε στρες είναι επιβλαβής, η διάθεση αλλάζει, έχουμε  επιπλέον φθορά στα συστήματα του σώματος και το σοβαρό περιορισμό το σώμα μας να αντλήσει τις  θεραπευτικές του ικανότητες .

Χρόνιο στρες μπορεί να οδηγήσει σε συνεχώς υψηλά επίπεδα κορτιζόλης. Αυτή η ορμόνη σε φυσιολογικά επίπεδα, βοηθά να διατηρήσει δραστήριο και υγιή το σώμα (συμπεριλαμβανομένης της ρύθμισης του μεταβολισμού και της αρτηριακής πίεσης). Όμως, οι υπερβολικές ποσότητες κορτιζόλης μπορούν να καταστείλουν το ανοσοποιητικό σύστημα και να προκαλέσουν διαταραχές του ύπνου, απώλεια της σεξουαλικής ορμής και απώλεια της όρεξης. Τα υψηλά επίπεδα της κορτιζόλης μπορούν επίσης να αυξήσουν τον καρδιακό ρυθμό σας, η πίεση του αίματος και χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων σας επίπεδα (παράγοντες κινδύνου  για τις καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια). Τα παραπροϊόντα της πράξης κορτιζόλης, όπως ηρεμιστικά, τα οποία μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγές στη διάθεση, ειδικά για τα υναισθήματα της κατάθλιψης.

Ευτυχώς, το σώμα έχει ένα φυσικό αντίβαρο στην "μάχη ή πτήση", που ονομάζεται το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα ή η «ανταπόκριση στη χαλάρωση." Το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα ενεργοποιείται όταν η απειλή ή ο παράγοντας άγχους έχει περάσει ή έληξε, αλλά μπορεί επίσης να ενεργοποιείται συνειδητά από την εμβάθυνση της αναπνοής και με τη χαλάρωση των σκελετικών μυών.

Όταν ενεργοποιηθεί, το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα, μειώνει την αρτηριακή πίεση, τον καρδιακό ρυθμό και την αναπνοή (ο ρυθμός της αναπνοής). Η πέψη επιτρέπεται να τονωθεί, και το αίμα είναι ελεύθερο να ταξιδέψει στο πεπτικό, αναπαραγωγικό, στους αδένες και το ανοσοποιητικό σύστημα - συστήματα που είναι απαραίτητα για την προώθηση της μακροπρόθεσμης υγείας. Η «αντίδραση χαλάρωσης" είναι επίσης γνωστή ως η "ανάπαυση και  ανανέωση" στάδιο, όταν το σώμα έχει το χρόνο και τους πόρους για να θεραπεύσει το σώμα και να ανταποκριθεί στις ασθένειες. Προφανώς, με την αύξηση της συχνότητας, ο χρόνος και το βάθος της "χαλάρωσης" που όχι μόνο επιτρέπουν στο σώμα μας να ανακτήσει από την ασθένεια και την ασθένεια, αλλά πρακτική και την προληπτική ιατρική, επιτρέποντας στο σώμα να εκτελεί όλες τις βασικές εργασίες συντήρησης του.

Η Έμφαση της Γιόγκα στη βαθιά αναπνοή  και τη συνειδητή χαλάρωση ενεργοποιεί το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα και προωθεί "ανάπαυση και ανανέωση". Στην πραγματικότητα, μια πρόσφατη μελέτη έχει δείξει ότι η  γιόγκα μπορεί να μειώσει το επίπεδο της κορτιζόλης, ορμόνης του στρες στο αίμα. Οι διαλογιστικές πρακτικές της γιόγκα βοηθάνε  στη μείωση της αντίδρασης του νου σε στρεσογόνους παράγοντες και μειώνουν την ένταση της «πάλης ή πτήσης. Η γιόγκα μας διδάσκει επίσης να δούμε πιθανές πιέσεις και προκλήσεις και όχι απειλές, οπότε έχουμε  την ικανότητα  να αποφευχθεί η αντίδραση του στρες εξ ολοκλήρου.

Η γιόγκα δεν έχει μόνο την ικανότητα να ενεργοποιήσετε το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα  και να μειώσετε την πίεση του στρες ή των διαφόρων καθημερινών αγχωτικών καταστάσεων αλλά  επιτρέπει στο σώμα να θεραπεύσει τον εαυτό του,  η πρακτική της γιόγκα βελτιώνει επίσης την εγγενή ικανότητα επούλωσης του σώματος. Η αναστρέφουσα, συστροφή και συμπίεση που συμβαίνει σε στάσεις γιόγκα βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και σωματικών υγρών. Αυτή η αύξηση της κυκλοφορίας όχι μόνο βελτιώνει την ικανότητα του σώματος να παραδώσει τα υλικά που απαιτούνται για να καταστεί δυνατή θεραπεία για να πραγματοποιηθεί, αλλά και ενεργοποιεί το λεμφικό σύστημα να διατηρηθεί η κανονική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και την αντιμετώπιση της φλεγμονής. Η Γιόγκα βελτιώνει επίσης,  την μυϊκή δύναμη, την ευελιξία και το εύρος της κίνησης, όλα πολύ σημαντικά για τη θεραπεία και την πρόληψη των μυοσκελετικών παθήσεων όπως η αρθρίτιδα και η οστεοπόρωση. Η εμφαση της Γιόγκα για βαθιές αναπνοές σε συνδυασμό με διατάσεις βελτιώνει την ικανότητα των πνευμόνων και τη λειτουργία των. Η πρακτική της γιόγκα, επίσης, ενθαρρύνει σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, μέσα από την ανάπτυξη της αυτογνωσίας και της πειθαρχίας που απαιτείται για τη θετική αλλαγή συμπεριφοράς.

Ενώ η γιόγκα κατέχει μια τόσο ισχυρή υποστήριξη για θεραπευτικούς μηχανισμούς του σώματος, είναι σημαντικό να δείτε τη γιόγκα ως συμπλήρωμα ή συμπληρωματική θεραπεία, και όχι  ως τη μόνη θεραπεία για τη νόσο θεραπεία.



No comments:

Post a Comment