Thursday, January 16, 2014

Πόνοι στη πλάτη και πως μπορεί η YOGA να βοηθήσει!



Σήμερα εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο εξασκούνται στις διάφορες τεχνικές Yoga με στόχο να βελτιώσουν τη στάση σώματος και να ανακουφιστούν από πόνους στη πλάτη.

Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο σοβαρό πρόβλημα στον αυχένα, πλάτη ή στη μέση σας πρέπει πρώτα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας σχετικά με ποιες ασκήσεις μπορείτε να κάνετε.

Σε μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο “
Archives of Internal Medicine”, το 60% των ανθρώπων που έκαναν Yoga 60 λεπτά την εβδομάδα ανέφεραν ότι ένιωθαν λιγότερο πόνο στη μέση έπειτα από 3 μήνες.
Άλλη έρευνα έδειξε ότι άτομα που έβαλαν στη καθημερινότητα τους 2 60λεπτά μαθήματα
Yoga την εβδομάδα για περίπου 4-6 μήνες, σημείωσαν υποχώρηση του πόνου κατά 56%. Όσοι ακολουθούσαν θεραπείες με μόνο φαρμακευτική αγωγή, σημείωσαν μείωση μόνο κατά 16%. Η Yoga βελτιώνει τη στάση του σώματος ,ενδυναμώνει τους μύες της πλάτης, του αυχένα και της μέσης κρατώντας τον πόνο μακριά.
Ασκήσεις όπως, οι στροφές του κορμού, γέφυρες,
down dog, childs pose και πολλές άλλες θεωρούνται ευεργετικές σε χρόνιες παθήσεις της σπονδυλικής στήλης!

Πρέπει να τονίσουμε  ότι η
Yoga δεν είναι ιατρική αγωγή ούτε εναλλακτικός τρόπο ίασης ασθενειών.
Η
Yoga έχει την ιδιότητα να καταφέρνει να υποστηρίζει τον οργανισμό του ανθρώπου σε πολλά προβλήματα σωματικά αλλά και ψυχογενούς φύσης.


Η υποστηρικτική ικανότητα του σε πολλές ασθένειες και διάφορα προβλήματα ιατρικής φύσεως, είναι πολύ θετικό φαινόμενο γιατί πολλοί άνθρωποι ανακαλύπτουν ότι η
Yoga είναι κάτι πολύ πιο σημαντικό από αυτό το οποίο πίστευαν ότι είναι και σίγουρα προσφέρει πολύ περισσότερα από αυτά για τα οποία το ξεκίνησαν.

No comments:

Post a Comment