Friday, January 31, 2014

Αποκτήστε ένα δυνατό , αρμονικό και υγιή σώμα με το πιλάτες



Αποκτήστε ένα πιο δυνατό, αρμονικό και υγιείς κορμί, γεμάτο από θετική ενέργεια για εσάς και για αυτούς που αγαπάτε κάνοντας pilates! Στόχος του Pilates είναι να γνωρίσουμε το σώμα μας, να αναπτύξουμε φυσική και πνευματική ισορροπία, ώστε να κατανοούμε τα μηνύματα που μας δίνει.

Ο βασικός στόχος του Pilates είναι να προσπαθήσει να δημιουργήσει παράλληλη και αλληλεξαρτούμενη  λειτουργία του μυαλού και του σώματος, έτσι ώστε χωρίς να χρειάζεται να το σκεφτεί ο νους, το σώμα να κινηθεί με  χάρη, και ισορροπία.

Το Pilates διακρίνεται από τις βασικές αρχές πάνω στις οποίες στηρίχθηκε ο θεμελιωτής του J. Pilates και το κάνουν να ξεχωρίζει από τα άλλα συστήματα εκγύμνασης οι οποίες είναι η αναπνοή, η εστίαση, η συγκέντρωση, ο έλεγχος, η ακρίβεια, η ελαστικότητα και η ροή ή η αποδοτικότητα της κίνησης.

Βασική αρχή του Pilates, είναι ο έλεγχος και η σταθερότητα του κέντρου του σώματος. Ο J. Pilates την ονόμασε "Power House" (Οίκο της Δύναμης), υποστήριξε πως αν δυναμώσουμε την πηγή δύναμής μας θα ξεκουράσουμε όλο το σώμα καθώς θα ενισχύσουμε και την άμυνά του, αφού η κίνηση θα γίνεται φυσικά, χωρίς σπατάλη ενέργειας, με σωστή και αβλαβή στήριξη.

Το Pilates επικεντρώνει την προσοχή στις εσωτερικές μυϊκές ομάδες προς τις εξωτερικές, έτσι τα αποτελέσματα διαρκούν για περισσότερο διάστημα. Κρατά το ανθρώπινο σώμα σε ισορροπία και βοηθά στην καλή στήριξη της σπονδυλικής στήλης. Ειδικότερα οι ασκήσεις Pilates διδάσκουν την επίγνωση της αναπνοής, ενισχύουν τον κορμό, ξεκινώντας από τους βαθύτερους κοιλιακούς μυς και ευθυγραμμίζουν τη σπονδυλική στήλη.

Συνήθως λέγεται ότι το Pilates είναι μόνο για γυναίκες αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Tο Pilates είναι και για άνδρες άλλωστε η μέθοδος αυτή απαιτεί έντονη σωματική προσπάθεια, όταν κάποιος είναι προχωρημένος. Εξάλλου, υπάρχουν ασκήσεις ειδικά για άνδρες, που απαιτούν μεγάλη μυϊκή δύναμη, ενώ το πρόγραμμα εστιάζεται ούτως ή άλλως στην κοιλιακή χώρα και το επάνω μέρος του σώματος.


Όπως είπε και ο εμπνευστής της μεθόδου, ο Pilateς, «σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπουν οι άλλοι και στα 30 έχεις καινούργιο σώμα». Η ενδυνάμωση και ο έλεγχος του σώματος ξεκινάει από τα πρώτα κιόλας μαθήματα. Όμως, στην αρχή οι εκπαιδευτές δεν επιμένουν στην ταχύτητα, όπως στο προχωρημένο επίπεδο, κι έτσι στις πρώτες συνεδρίες δεν θα ιδρώσετε. Ωστόσο, η ροή του μαθήματος είναι συγκεκριμένη και δεν μένει χρόνος για παύσεις. Θα προσέξετε ότι τα πόδια και τα χέρια σας δείχνουν πιο τονισμένα. Οι κοιλιακοί σας πιο επίπεδοι και γραμμωμένοι, και η πλάτη σας πιο δυνατή. Το πιο σημαντικό όμως είναι οι θετικές αλλαγές που θα παρατηρήσετε στον εαυτό σας.  Η διάθεσή σας θα είναι πιο θετική, θα προσβλέπετε στην άσκηση και ο ύπνος σας θα είναι πιο ξεκούραστος τα βράδια.

No comments:

Post a Comment