Sunday, June 16, 2013

Αντι-stress αναπνοή




Όλοι τρέχουν καθημερινά για να προλάβουν τις οικογενειακές υποχρεώσεις, τις συγκοινωνίες, το ταξί, τη θέση παρκινγκ που μόλις άδειασε, τις εντολές του προϊστάμενου, το στόχο των πωλήσεων, το κομμωτήριο πριν κλείσει, τις δουλειές του σπιτιού και κάπου μέσα σε όλα αυτά να πιουν κι έναν καφέ με φίλο που έχουν αρκετό καιρό να συναντήσουν και τον έχουν παραμελήσει.
Όταν η κατάσταση του stress έχει φτάσει στο απροχώρητο, κανένας δεν μπορεί να λειτουργήσει. Παθαίνει black out. Επιβάλλεται λοιπόν να βρεθεί λύση που θα επαναφέρει την ηρεμία και θα μας βοηθήσει να επανέλθουμε στις δραστηριότητές μας.
Εισπνεύσετε αργά και σταθερά μετρώντας μέχρι το τέσσερα και μετά εκπνεύστε επίσης αργά και σταθερά από το μύτη μετρώντας ως το έξι. Επαναλάβετε τέσσερις φορές την ίδια διαδικασία ή για τουλάχιστον δύο λεπτά.
Η αντι-stress αναπνοή βοηθά τον οργανισμό να χαλαρώσει και το μυαλό και το σώμα να εξισορροπηθούν, γιατί απελευθερώνονται που ορμόνες προκαλούν ευδιαθεσία, μειώνεται το αυξημένο οξυγόνο λόγω της ταχύπνοιας από το stress και αυξάνεται η λειτουργία της ανοσίας του οργανισμού. Γι' αυτό όταν αισθάνεστε πολύ πιεσμένοι, αναπνεύστε με την αντι-stress αυτή τακτική, όχι τίποτε άλλο, αλλά για να μπορέσετε να συνεχίσετε την μέρα σας, γιατί οι υποχρεώσεις είναι πολλές και δεν μπορούν να περιμένουν!

No comments:

Post a Comment