Friday, April 10, 2015

ΠΙλάτες και η σανίδα ασκηση

ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ

Αυτή είναι η δυσκολότερη και πιο επικίνδυνη άσκηση Πιλάτες [εικόνες]



Αυτή είναι η δυσκολότερη και πιο επικίνδυνη άσκηση Πιλάτες [εικόνες]

-A+A
Μπορεί να μοιάζει απλή στάση, ωστόσο είναι η δυσκολότερη και
πιο επώδυνη άσκηση Πιλάτες που υπάρχει.
H Βρετανή Λίζα Μπρινκγουορθ λάτρης του Πιλάτες, εξηγεί τα
 μυστικά και τους κινδύνους της «σανίδας».
Η συγκεκριμένη άσκηση λέγεται σανίδα και ουσιαστικά, καθώς είστε ξαπλωμένοι σε
επίπεδη θέση στο δάπεδο, σηκώνεστε στηριζόμενοι στις μύτες και τους αγκώνες σας
 κρατώντας τους βραχίονες σας στο έδαφος και την πλάτη σας επίπεδη, έτσι ώστε να
μοιάζετε με τραπεζάκι του καφέ. Στη συνέχεια μένετε αυτή τη θέση για όσο χρονικό
διάστημα αντέχετε.
Ακούγεται εύκολο; Δοκιμάστε το. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα θα αρχίσετε να πονάτε
 και να τρέμετε. Λίγο αργότερα η βαρύτητα αρχίζει να σας τραβάει προς τα κάτω.
Στη συνέχεια, το σώμα σας θα αρχίσει να τρέμει και κάθε μυς θα σας πονάει και θα σας
 παρακαλάει να σταματήσετε. Και όταν αφεθείτε, είναι το πιο υπέροχο συναίσθημα στη
 γη.
Η σανίδα εμφανίζεται στη γυμναστική σε είδη όπως η Πιλάτες και η Γιόγκα, ενώ είναι και
 αγαπημένη άσκηση των Personal trainers εδώ και πολλά χρόνια. Είναι εξαιρετική για την
ενίσχυση του πυρήνα του σώματός σας, τους μύες του κορμού σας που σας κρατούν
σταθερούς και ισορροπημένους.
Αλλά το να είστε σε θέση να το κάνετε για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα (το ιδανικό
 είναι πέντε λεπτά) είναι πραγματικά αδύνατον και στις τάξεις Πιλάτες και Γιόγκα σε όλο
 το κόσμο, έχει γίνει ανταγωνισμός στο ποιος αντέχει περισσότερο.
Η Λίζα Μπρινκγουορθ, εξηγεί ότι παρόλο που έκανε 25 χρόνια Πιλάτες η ίδια, ήταν
τρομερά δύσκολο να κρατήσει τη στάση για περισσότερα από 1,5 με 2 λεπτά. Ωστόσο
όταν είδε ότι τα καταφέρνει άρχισε να κάνει διαγωνισμούς με τους άλλους μαθητές από
 το τμήμα Πιλάτες και τελικά άρχισε να έχει επιπτώσεις στην υγεία της.
Οπως αποκαλύπτει η ίδια στη Daily Mail, δεν περίμενε ποτέ ότι μία άσκηση Πιλάτες θα
 μπορούσε να της δημιουργήσει πρόβλημα υγείας. Κι όμως 18 μήνες μετά άρχισε να
νιώθει έντονους πόνους στο στήθος.
Στην αρχή φοβήθηκε ότι ήταν καρκίνος του μαστού ή σημάδι για καρδιοπάθεια, οπότε
 αποφάσισε να το κοιτάξει. O γιατρός διαπίστωσε μια φλεγμονή του οισοφάγου της
έγραψε φάρμακα και της είπε να κόψει οτιδήποτε θα μπορούσε να προκαλέσει την
παλινδρόμηση οξέος (όπως χυμούς και πικάντικα) που ευθυνόταν για την φλεγμονή στον
 οισοφάγο. Ωστόσο, οι πόνοι επέμεναν και όσο συνέχιζε το Πιλάτες γίνονταν ακόμη
 χειρότεροι και επεκτάθηκαν σε όλη την περιοχή του στήθους.
Τότε αποφάσισε να κλείσει ραντεβού στο Charing Cross Hospital με την Κέιτ Χόγμπεν,
μια σύμβουλο χειρουργό μαστού. Αφού την εξέτασε και δε βρήκε τίποτα ανησυχητικό,
 της έκανε την επίμαχη ερώτηση: «Κάνετε Πιλάτες και συγκεκριμένα τη σανίδα, συχνά;»
«Ναι» είπε η Μπρινκγουορθ, υπερήφανη για το γεγονός ότι ασκείται τακτικά. Και εκεί που
 ήταν έτοιμη να της πει ότι αντέχει και 2 λεπτά σανίδα, η γιατρός την πίεσε στο πλευρό.
Και η Μπρινκγουορθ τσίριξε: «Αυτό είναι, εκεί ακριβώς πονάω» φώναξε.
«Έχετε πλευροχονδρίτιδα, μια φλεγμονή του χόνδρου που ενώνει τα πλευρά προς το
στέρνο» κατέληξε η γιατρός: «Κάθε εβδομάδα, βλέπω μία ή δύο γυναίκες που
παρουσιάζουν πλευροχονδρίτιδα, και η πιο κοινή αιτία είναι Πιλάτες και γιόγκα.»
Οπως εξήγησε, κάθε φορά που κάποιος κάνει τη σανίδα, τεντώνει τους μεσοπλεύριους
μύες μεταξύ των πλευρών, και τους θωρακικούς μύες του θώρακα. Αυτό ασκεί πίεση
στην περιοχή του χόνδρου που συνδέει τα νεύρα με το στέρνο. «Αναμφίβολα το
παρακάνατε», είπε η γιατρός. Ετσι η Μπρινκγουορθ σταμάτησε την άσκηση και μέσα σε
τρεις εβδομάδες ο πόνος είχε εξαφανιστεί εντελώς.
«Οι σανίδες είναι για αθλητές, όχι για καθημερινούς ανθρώπους γραφείου που
ασκούνται
μία φορά την εβδομάδα» επισημαίνει ο Δρ Μάικλ Ντάρτναλλ, 
ιδρυτής των Κλινικών Χειροπρακτικής Sayer στο Λονδίνο.

Πηγή: Αυτή είναι η δυσκολότερη και πιο επικίνδυνη άσκηση Πιλάτες [εικόνες]
 | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/200758/ayti-einai-i-dyskoloteri-kai-pio-e
pikindyni-askisi-pilates-eikones#ixzz3WvpwVVWZ

No comments:

Post a Comment