Wednesday, October 2, 2013

Κάντε θετικές σκέψεις



Μετατρέψτε το Αρνητικό σε Θετικό

Αρνητική Σκέψη
Θετική Σκέψη
Δεν το έχω ξαναπάθει αυτό ποτέ
Είναι μια ευκαιρία να μάθω κάτι καινούριο
Είναι πολύ πολύπλοκη η κατάσταση
Ας το κοιτάξω από μια διαφορετική οπτική
Δεν έχω λεφτά
Ήρθε η ώρα να αξιολογήσω τις προτεραιότητές μου
Δεν έχω αρκετό χρόνο
Ευτυχώς που δεν έχω χρόνο γιατί σκέφτομαι λιγότερο
Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν στην Ελλάδα όλα αυτά
Στην Ελλάδα μπορεί να γίνουν τα αδύνατα δυνατά
Δεν έχω στον ήλιο μοίρα
Θα βρω ανθρώπους να με βοηθήσουν
Δεν είναι αρκετά καλά αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα
Πάντα υπάρχει χώρος για βελτιώσεις σε μια χώρα
Αυτή είναι πολύ ριζική αλλαγή
Ας το ρισκάρω
Πάει και αυτό το καλοκαίρι
Ευτυχώς γιατί που να βρω λεφτά για διακοπές


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger